Idag lanserar vi hela tre nya unika digitala utbildningar – för dig som är chef, arbetsledare eller beställare inom städbranschen!
- Kvalitetssäkring inom städning ger deltagarna en metodisk förståelse för hur man säkerställer städtjänster av hög kvalitet. Deltagarna får verktyg för att hantera avtal, kravspecifikationer och uppföljning, vilket ger en tydlig struktur för att hantera och förbättra kvaliteten och verksamheten på kort och lång sikt.
- Nyckeltal i städbranschen fokuserar på en branschens grundläggande nyckeltal. Branschanpassade nyckeltal för att mäta och utveckla Total städkvalitet. Med nyckeltal inom ekonomi, kundnöjdhet, teknisk kvalitet och medarbetarnöjdhet får deltagarna verktyg för att säkerställa kostnadskontroll, kundnöjdhet och städresultat samt skapa en positiv arbetsmiljö. Genom att tillämpa dessa nyckeltal kan deltagarna få en tydligare bild av sin verksamhets prestationer och identifiera förbättringsområden för att nå långsiktiga kvalitets- och effektivitetsmål.
- Städupphandling är en utbildning med inriktning på att skapa professionella städupphandlingar och hållbara leverantörssamarbeten. Kursen går igenom hur man sätter realistiska kvalitetskrav, relevanta kvalificeringskrav, utvärderingsmodeller, bedömer anbud och utformar avtal. Utbildningen avslutas med metodik och tips på hur en professionell avtalsförvaltning bör hanteras. Ett innehåll som leder till en stabil och kvalitetsdriven leverans av seriösa leverantörer.
Utbildningarna är framtagna för att möta branschens behov av strukturerade och resultatdrivna metoder för att förbättra och upprätthålla städtjänsternas kvalitet, nöjda kunder och en god arbetsmiljö. Utbildningarna ger nya kunskaper som ger förutsättningar att förbättra konkurrenskraft och kvalitet samt sunda arbetsvillkor, sunda leverantörer och rimliga kostnader.
Vill du höra mer om kvalitetssäkring i städbranschen och vikten av utbildning för chefer, ledare och beställare? Anmäl dig till vårt kostnadsfria webinar 26 november.
Tillsammans utvecklar vi städbranschen!