I veckans fredagsfika berättar Kalle om vad som har hänt under våren och vad som händer efter sommaren hos oss på Borago.
Vad är hänt under våren?
- Vi arbetar dagligen med kvalitetssäkring. Hörnstenarna i kvalitetssäkring är tydliga uppdrag > kompetens > trygga medarbetare > nöjda kunder.
- 4,9 av 5 i utvärderingsresultat på klassrumsutbildning.
- 20 kunder som använder eStädkvalitet – vårt kvalitetsmätningsverktyg.
- Ny Handbok i lokalvårdsutbildning PRYL.
- Chatbot på vår hemsida som vägleder dig bland våra utbildningar och andra tjänster.
Vad händer framåt?
- Borago Städakademin – nytt erbjudande och uppdaterad plattform med nya funktioner. Det ska bli branschens plattform för digitalt lärande, gemenskap och branschutveckling.
- Borago eStädkvalitet – uppdateringar och nya moduler.
- Träffpunkt 2026 – första anmälningarna har kommit in. Läs mer om Träffpunkt här >
- Clean & Facility 19-20 november.
Vi utvecklar städbranschen i alla led – lokalvårdare, arbetsledare, chefer och beställare.